fredag 28 oktober 2011

Ny inspererad!

var förbi Cake and Design 30% i hela butiken på kvällen, perfekt!
400kr fattigare men med ny insperation, man vill bara åka hem och börja baka när man ser alla roliga utstickare, verktyg, Cupcakes tillbehör! Fick en snabbkurs i hur man gör rosor, jag har sedan tidigare den allra minsta och det var ett dumt val och börja med fick jag till svar, och att mina bara såg ut som knoppar..haha, det va inte så konstigt kan jag meddela!
Genast åkte jag hem och prova, såklart med den lilla eftersom jag nu visste hur man gjorde..inte så super snygg, eftersom det var ett snabbprov innan läggdax..övning ger färdighet!
Passa på och införskaffa lite saker inför min första tårtbeställning i November, ska bli väldigt roligt och få göra dom!
Bilder på dom kommer såklart..

Just nu sitter jag och filar på Hallowen tårtor..några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar