måndag 31 oktober 2011

STORT ha begär!

återigen har jag blivit tipsad och guess what..Linda är fast..igen!
Dessa skriker bara MÅSTE ha! Någon som håller med?!
Det är en rätt ny leverantör av stövlar som vi inte vet så mycket om än så länge, någon annan som kanse känner till henne, Ulrica Strindinger ?!
Jag går juh fortf och väntar på mina måttbeställda Köings stövlar, tror inte jag skulle bli så poppis om jag redan beställde ett par till..innan jag hämtat mina nya!
Men, jag håller just nu på och gör iordning min första egna bil för försäljning..så är någon sugen på ett dunkande vitt poppsnöre, hojta till?! Perfekta första bil, billig på alla viss!
När den är såld..då smäller det!;)

Två andra snygga stövlar från henne!


6 kommentarer:

  1. Inte lack!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Helt klart lack, det enda rätta för dressyrtävling! ;) /Loi

    SvaraRadera
  3. Tyvärr, det står 1-0 t Loi! Lack is the shit!

    SvaraRadera
  4. Haha håller med Åsa! kan det vara åldern?? ; )

    SvaraRadera
  5. MÅSTE va åldern;) Hähä..

    SvaraRadera
  6. Alltså jag har handlat stövlar av henne och dom är INTE så snygga i verkligheten som på bilderna!

    SvaraRadera