tisdag 25 oktober 2011

Schemat fullt

trots hästledig, så är dagen full med aktviteter..med spänd förväntan på kvällens Clininc på Djursholm, Lussan och Tinne..någon mer som ska dit?!
Än så länge går jag själv!
Men först blir det en sväng till Stockholm Ridsport som firar 3år som butik och med bra erbjudande i butiken, alltid finns det nåt man behöver, eller?! Nåt speciellt du är ute efter just nu?!
Jag kom just på en, ett tunt tunt innetäcke..det är dax för klippning av häst i helgen, jag har dragit mig för det, har inte velat börjar täcka inne än men nu får det bli så! Tycker synd om Hoffi, som verkar lida av svettproblem(?)..han blir så otroligt svettig under ett ridpass så det känns inge kul och ställa in dom i boxen alldeles blöta och man har juh inte tid och vänta, vänta, vänta på att dom ska bli torra..tar juh en evighet, med ponnypäls;)

1 kommentar:

  1. hihi oj, jag har redan börjat täcka på för fullt =P
    V blir som ett litet tassel med all päls annars =P
    Hittade ett SKIT snygg John Whitaker täcke på My One förra veckan. Vill ha!! Marinblått med brittiska flaggan i bogvecken. Jag är ju lite torsk på de engelska sakerna =)

    SvaraRadera