fredag 6 december 2013

Två tränings dagar i rad

även fast jag inte hade tackat ja till dagens träning fick jag en tid ändå, det var väl bra iochförsig nu när jag börjar få igång piaffandet på egen hand så är det bra med expert hjälp för att ta det ett steg ännu längre!
Undra om jag kan locka med mig filmsällskap en fredagkväll i stallet? Rider lektion 20:25, vad göra hemma?!;)
Någon annan som kanse siktar på fredagsmys i soffan?

Men jag har tappat det här bra flowet som vi har haft i 3-4veckor, när allt bara funkar. Jag tror det beror på mina "hjänrspöken" ang högerställningen, jag behvöer släppa det för att komma till bra ridning och mitt allmänt dalande humör, tyvärr.
Trött, trött, trött, ryggen trasslar, stel som tusan i mina axlar.

Hoppas jag kan komma tillbaka till den där härliga känslan idag igen!

Imorgon är det träning för min ordinare tränare och efter det möte, det kommer bli en ändring för oss nästa år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar