fredag 20 december 2013

Agility-egen träning

vi har juh gått steg 1 och planerar att fortsätta nästa kurs, nån gång i Februari.
Under tiden tränar vi på egen hand, vi är ett gäng som hyr lokalen under en timme då och då, hur smidigt som helst och, inomhus!
Igår var sista gången för det här året.

Jag jobbar endast med övningar vi gjort under kursen och använder mitt sunda förnuft, man märker fort så fort det inte finns nån tränare i närheten så höjs hindrerna och jag sänker, svårar hindertyper åker fram och jag avstår.

Vanliga hindertyper är inga problem, oj så kul det är!

Vipbrädan, som jag jobbar med varje gång eftersom den första gången var skit läskig. Nu går det riktig bra.

Det är helt otroligt hur lättlärd han är,mig egna lilla stjärna Muffins!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar