tisdag 31 december 2013

Mål 2014

så ska vi återigen ha en plan för 2014, vart 2013års mål uppfyllda?
Vad var dom?

Måndag 28Januari 2013, från en hopptränings uppgift
3mål för hästen:
-Träna kondition, jag började, fast inte ut och galopparbeta utan mer att lägga in det i min dagliga ridning, som att öka, länga, öka, länga men jag börjar alltid bra och sedan "rinner det ut i sanden", påminelse Linda!
-Debutera MSV:c1 på 60%(slutet av året), Check! Avslutade året med två uppfyllda starter, 64% resp 60%
-Lasta sig själv, bortaplan, check! Hemmaplan..skärpning, fortsatt mål 2014

3mål för mig själv:
-Kondition o styrka, hittar 1000ursäkter till att skjuta på det hela tiden. 
-Fortsätta ta hand om min rygg, check! Laser kombo massage= bra för ryggen!
-Föra ordentlig hästdagbok, samma sak här, börjar flitigt i 2-3veckor och sedan är stressen tillbaka, ähh, skriver imo..skärpning 2014, nytt försök!


Räknar ihop till 2,5 lyckande! Halvpoängen står lasta-sig-själv-på-bortaplan för.

Jag fortsätter med dessa mål för 2014!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar