fredag 22 mars 2013

Roligaste fredagen på länge

Kick-off med jobbet, go-kart med middag.
En fredag, man vill bara göra det som måste och sedan ta helg..eller hur?
Var lite orolig inför körningen, en hel hög killar med olika rally erfarenheter, killar som gillar att köra fort, skulle man bli utklassad totalt?
Eftersom jag var ensam tjej i min grupp så tog jag första go-karten och första varvet var ett känna-på-varv och så fort vi fick klartecken, kör och jag slog ner foten på gaspedalen så sattes fartdåren i mig in även fast jag hamna sist i min grupp kan jag stoltsera med att jag låg i tid med dom snabbaste grabbarn och han som vann hela skiten!
Heat 2 förbättra jag min tid med 2sekunder och jag ville bara fortsätta köra, det var så jäkla kul!
Detta måste göras om och jag har redan utsett mina motståndare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar