onsdag 20 mars 2013

Lätt beslut

Igår var vi iväg och kolla på Frallans nya hem, ute på landet, frun i huset var mestadels hemma hela dagarna, 3ungar och Fralla tyrde sig till minstingen på 9mån han älskar juh dessa små krabater, jätte trevliga!
Det bjöds på fika, va där 2.5timme hundarna verkade okej för varann har dock aldrig sett Fralla så blyg & säga till nån annan hund så pass mycket när den var för på, border collie på 24/7! Nästan liten tendens till att börja leka när vi släppte ut dom för kisspaus och hemfärd för våran del, hade lovat att ta med han hem tillbaka igår, lite snabbt bestämdes det att han skulle komma på prov från helgen.
Vilket jag i efterhand kände att, oj har jag verkligen tänkt igenom detta?
Är jag beredd att förlora han för evigt?
Jag har juh oerhört svårt att tacka nej, och att helt plötsligt berätta att man ändrat sig, vad säger man?
Jag vill juh alla väl så det blir bäst för dom!
Men det vart ett lätt beslut, då familjen inte "over there" är helt överrens, hon fundera på, det kanse blir lite mkt med två hundar just nu? Hur hon ska ha tid?
Och det är absolut inga konstigheter, jag har nästan precis samma problem, tid är en bristvara det gäller att förvalta den väl!
Så nu har jag bestämt mig Frallan blir kvar här hemma, kanse är det meningen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar