fredag 1 mars 2013

Klänning!

tjejen med fula ben, buckliga knän! Jeans och thisa...året runt!
Kjol inklusive strumpbyxor inte att förglömma kunde jag stäcka mig till, aldrig kortare än till knäna(så man inte såg det buckliga) ett linne, gärna nån överdrags tröja på det.
Short? Nä, det var aldrig och tänka på..orka raka HELA bena jämt..jo, det måste man!
Klänning? Aldrig i hela i mitt liv!!

Det här var en typisk Linda-stil innan, långbyxor, linne & överdrags tröja


Och jag vart aldrig brun om mina ben?!?
Det här var länge en outfit jag körde på, kostym


Dom senaste två åren har jag sakta men säkert och med hjälp från mina vänners tyckte och smak, studirat människor på stan börjar inse att jag kan nog, man blir själv blickfånget när man i 25plus grader drar på sig taighta jeans


Nu för tiden är jag helt såld på fina klänningar, tänk så det kan ändra sig!
När jag kollar på klänningar så ska dom i första hand passa till hundutställning, där känner jag mig som bekvämast i det!

4st favoriter från Zalando, dessa hitta jag under Cocktailklänningar, 22sidor klänningar att välja på!
         Någon av dessa skulle kunna bli ny outfit 2013!
         Psss: Födelsedags present?!;)



1 kommentar:

  1. Du är jättefin i både kjol och klänning vännen, och du passar jättebra i shorts!! :)

    SvaraRadera