fredag 15 juni 2012

Jo, jag har faktiskt ett jobb!

kanse märks att mitt arbete är säsongsbetonat?
Så fort solen tittar fram, det blir långhelg då ska folk göra ordning sina trädgårdar!
Då jag inte har lika mkt tid till sitta här och inte hinner tänka ut vad jag ska skriva om, förslag? Nåt speciellt ni vill läsa om? Frågor?
Äntligen fredag och som vanligt har jag lyckas boka upp nästan hela helgen..känns som om väggen är nära! Jag är så otroligt trött hela tiden, alltså mer än vanligt då, trött på nåt konstig viss..nästan så jag somnar när jag skrittar hästen, nåt är fel!
Idag ska jag åter till Västerås för fortsättning på ryttaranalysen, del 2..just det, glömt och berätta om mitt första besök där va? Mmm, det får bli ännu lite senare..både kroppen och knoppen orkar inte tänka så mkt just nu!

Någon som har en avkopplande helg framför sig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar