onsdag 27 juni 2012

3st tårtor och inget födelsedags kalas!

Hugo, 3år..jag var bara 23år, det känns som om du var liten nyss men jag ändå så gammal!
Du pratar, har egen vilja snart kommer du tycka att moster är världes skit löjligaste när jag ska "gossa" med dig, att jag är skit tjatig när jag gång på gång, frågar..vill du ha den? Vill du verkligen ha den? Eller skulle du ha den? *Jag som köper allt han pekar på, fram till körkortsdagen;)*
Precis när allt är inköpt och jag på väg hem och ska börja, då ser jag sms:et..inställt!
Det aktuella kalaset idag är inställt, pga sjukdom..jag kommer dock svänga förbi där idag och ändå lämna över spidermantårtan han beställde samt lämna paket då jag åker iväg på semester på fredag, hoppas han är tillräckligt bra för att kunna smaka av den om inte annat kanse han blir det då, av en spidermantårta! Bild kommer..
3st tårtor..vad gör man?

En till jobbet..
En till stallet..
Och en till Hugo!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar