fredag 1 juni 2012

Från ställe till ställe..

när du har så mycket att göra, när det enda du gör är..snabbis i stallet, sedan hem och duscha för att, syster med familj kom över på middag och dom lämna huset för en stund sedan pga småbarn, var ner en sväng på Coop och skämde bort H lite mer, big love! Listan på födelsedags presenter vart lång, den vill ja ha, åhh den vill jag, den vill H ha..la allt på minnet får nog begära löneförhöjning till nästa lön!
Jag skulle behöbva hoppa i bingen, imo ringer klockan igen..när ska man få sova tills man vaknar? Imo väntar en väldigt hektiskt dag som måste klaffa hela tiden, varenda minut är nog planerad och räknad
Tårtbutiken klckan 10, marsipan inköp för studenttårta
För att klockan 12 va i Sättraby...*********?
14:00 tillbaka på hemmaplan och gå på dop
Och tanken är juh att sedan bege sig till stallet och rida, förstår inte varför jag varje gång ens försöker få ihop allt? Hur trött på en skala 1-10 tror ni man är..efter dopet?
Jag VET juh svaret..ger det ett försök...igen!
Söndagen vart helt FRI nu, först bokat för vänner som vart avbokat och sedan vart jag hästledig och jag ska försöka att inte boka upp mig på nåt..
Jo förresten, min morsa vill ha sällskap till Norrköping på hundutställning..det skulle iochförsig..är alltid trevligt!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar