lördag 2 juni 2012

2 av 4 saker gjorda..

börja dagen med att bli irriterad, arg och en gnutta ledsen, men nu tänker jag inte lägga ner nån energi på det mer och man inte får den respons som man vill!
Tårtbutiken, check...kika in på hästbutiken dörren brevid och fick med mig ett täcke hem
Sedan, var iallfall tanken..husvisning men eftersom vissa i detta hus behagar att sova bort tiden, kanse pga lite skallebank så beslöt jag snabbt när tiden rusa ifrån att jag skiter i det, jag orkar inte hålla på och stressa som en idiot utan helt enkelt..jag skiter i det hädanefter, tänker inte lägga ner tid och planering och inte en skit tillbaka, nu bor jag här..i ett hyreshus! Va fatiskt det jag såg fram emot mest idag, det skulle bli spännande och intressant, kanse hade det varit nåt..
Sedan var det dop och nu sitter jag hemma i soffan..börjar funderar på pizza? Ska skjutsa hem syrran vid 20 som fick smita iväg mitt upp i fikat och jobba..tydligen var hon uppskriven utan att själv fått info om det, trots att hon sagt ifrån denna helg..sånt är alltid trist när det händer och väldigt dåligt från företages sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar