onsdag 24 augusti 2011

Polisanmäld!

det jag aldrig trodde skulle hända mig?!
Det hände!
Linda vart fett lurad via begagnat markanden genom en hästsida..ja vad säger dom? Man lär sig nåt nytt varje dag!
Efter ett par dagar mezza jag och fråga efter det där söknings nr man kunde spåra paketet med, och det skulle skickas så fort "hon" kom hem, tror ni jag hörde nåt mer?
Nummret du har ring kan tyvärr inte nås!
Detta var vad jag enligt annonsen hade köpt!


Istället, dryga 2,5vecka senare när jag precis börja släppa det och inse att dom aldrig kommer komma och jag är dryga 2st rödingar fattigare och bara är glad över att det inte va nåt dyrare jag hade köpt som tex en sadel och åter är glad över att jag inte behöver käka nudlar resten av veckan, så kommer detta



Gissa om jag vart arg?


Hade blivit "gladare" om jag inget fick, detta trigga mig bara ännu mer..kände att det inte va så mkt och bråka om men folk peppa mig så nu polisanmälde jag det igår, inte för att jag säkert kommer se av varken pengar eller skydd men förr eller senare kanse "den, det" misslyckas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar