tisdag 9 augusti 2011

Andra dagen..

...på jobbet och redan så är dom gamla morgon vanorna tillbaka!
Första dagen är jag alltid uppe i tid så jag kommer till jobbet lite tidigare, man vet juh aldrig vad som väntar efter semester? Trasiga maskiner? Högar med papper?
Ochså klart, helt smärtfritt ska det inte va..en full ren diskmaskin, varför kan man inte plocka ur när den är färdig?
Vilket i sin tur ledde till en hel diskho full med disk, hej välkommen tillbaka eller?
Jaja, tar det för denna gång..men tröttsamt är det! Vuxna människor!
Redan imorse så börja jag precis som tidigare, att snooza fram klockan..så jag måste skena upp och skrika, gå upp nu! NU!
Klockan börjar ringa klockan 05:00 men kliver upp ur sängen, är det en bra morgon 05:20/25 annars är 05:30 absolut senaste! Skönt med nära till jobbet..
Trodde dom flesta kommit tillbaka från semestern oxå men så verkar fallet inte bara..egentligen ska jag inte fråga, för jag vill väl egentligen inte veta..men är det fortf semester tider?!
See you..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar