fredag 26 augusti 2011

Nostalgi!

När ändå tiden fanns så, det är alltid motigt och börja men sen när man väl är igång så är det både skönt och i detta fall en återblick av mitt liv!
Rensning av garaget, början..
Åhhh, mina fotbolls skor som jag längtar tillbaka ibland till och spela fotboll och tillochmed har jag varit på väg och ringa mitt gammla lag och fråga om man fortf är välkommen tillbaka! Men hur ska jag hinna?
Dom ringde juh och tjata på mig när jag sluta så..;)


Alla mina ögonskuggor, länge har jag tänkt att jag ska ge bort dom..men det skär i mitt hjärta, tro´t eller ej men jag har roliga och fina minnen även att ögonskuggor och trots att jag knappt sminkar mig längre så, vill jag ändå att dom ska stå där i sin låda.."skrot" samlare?!


Någon annan som har passion för ögnoskuggor, kan jag börja fundera på och börja ge bort!



En till samlar grej, sudd..som jag inte håller har mage att slänga/ge bort/sälja!





Haha denna hitta jag även i en kartong..bäst före 2005, någon intrsserad?!;)





Ännu en till samlar grej, dockor..någon som har att sälja/ge bort?!





Åhhh, mina små..figurer, har dessa nåt speciellt namn?!


Dom har kommer jag aldrig göra mig av med!

1 kommentar: