tisdag 30 augusti 2011

Nu har det hänt..

den långa väntan har bara börjat, dag 1 och förväntans full!
Mina första måttbeställda ridstövlar, det stod mellan ett par Cavallo och ett par Königs och det var lite som att jämnföra Saab med Volvo, jag gillar Volvo förövrigt!
Egentligen hade jag redan bestämmt mig men prislappen skillade på 2000kr så man måste juh alltid spela svårflörtad till sig själv men jag känner juh mig själv!
Så valet för på volvon, ett par Königs, BIG LOVE!
Prislappen är vass..6300kr o det är lite svettigt när man vet vad det är för utgift som väntar en och när dom väl ska betalas men jag vet med säkerhet att så fort jag har dom i handen, dom är betalda och jag har gått utanför butiken så har jag glömt det!:)
Under tiden som jag väntar, fyllde jag på garderoben med dessa, härliga va?!;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar