tisdag 17 mars 2015

Tisdag-

vädret verkar hålla i sig, har solen kommit för att stanna denna gång?

Hur mår ni?
Hade hjärtat i halsgropen 50minuter idag.
Nalle hade irrat bort sig i skogen under 9-rasten och hittades ett par meter från järnvägs spåret, "på väg hemåt" spanandes över ängarna, mot hemmet. Har verkar veta åt vilket håll hem är!(?)

Här är det bra, börjat räknar ner dagarna..fredag= halv dag! Ska åka till kliniken med hästen, för att lugna mina nerver, verkligen få en OK-stämpel.
Sen ska jag äntligen få börja träna.
Har en programridning inbokad 4April och jag har fått se mig om efter en ny "hemma" tränare, frågan är..ska man prova den ett tärningspass före eller efter programridningen?
Jag tror inte det är radikal förändring i ridningen, jag väljer oftast tränare efter hur jag ser dom rida och dom får inte alltid va så "självklara" med allt.

Tills vidare, ha en trevlig tisdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar