fredag 13 mars 2015

-5---->

två dagar med frost, is på rutan jag tycker det är skönt, då slipper vi lera och gegga-mojja!
Med plusgrader och sol på dagarna, är det precis såna här dagar jag önskar mig ända fram till i sommar, right?

Fredagen bjuder på skönt stallhäng/ uteritt står på schemat, hemma igen kommer det bli badning av en hund och sedan ska jag njuta av ensamheten i soffan med hundarna, framför tv´n med godisskål!

Bläddrat runt på internet bland kläd"butiker", Cubus, Gina Tricot så mkt härligt det finns.
Ett längre tag nu har jag varit inne i nån sorts köp-mani-grej fast jag ändå inte köper nåt, jag hamnar i köp-perioder men den här gången verkar den aldrig gå över.
En sväng till ett köp centrum imo kanse, innan stallet? Undra om jag ska ringa syrran och umgås med?

Trevlig (sol)-fredag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar