torsdag 12 mars 2015

Noll koll

Kan fråga mig själv flera gånger på en dag, vilken dag är det? Är det onsdag? Eller torsdag? 
Jag tycker tiden går så fruktansvärt sakta så jag blir osäker på om dagen verkligen varit såhär lång? Eller har vi bytt dag?

Det här fenomenet har pågått i 2veckors tid alltså sen hjärnskaningen.
Första veckan va långsam, inget stall= inget att göra..är det såhär icke-djurs-människor lever? Tråkigt!
Om livet ska gå såhär långsamt nu, kommer jag bli 100år!

Hoppat i sängen, före 21, en dag kvar..
FH(håkan fritt) from idag, rätt skönt ibland-man behöver det bara jag och hundarna!
Umgås bara med mig själv i helgen? Eller orka "hänga"? Återstår att se..
En sak är säker:Jag ska inte missa mello! 

Nu ska jag släcka lampan, god natt!❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar