lördag 7 mars 2015

2 av 3..

Av fredags super-fredag vart det!
Ingen ridning..jag tänker att jag börjar med att vara där, se till att jag orkar och inte skapa stress moment.
Och lägger ridningen till dom dagar där det finns mer tid, som helgerna!
Idag har jag ridit, härligt, det gick bra.
From mitten på nästa vecka kommer det bli ridning x2, "fodervärds hästen" ska joggas igång.

Middag med vänner vart det ochså, en försenad födelsedags togs om hand.
Man är inte kaxig en fredag kväll asså!

Nu sitter jag och inväntar kvällens sällskap, det vankas restaurang besök, kina mat.
Av nån märklig anledning har jag typ "slutat" gilla det, trots att jag inte stött på nån dålig mat el likn, märkligt.
Och det innebär att jag missar kvällens mello..igen, orutinerat!
Kommer sitta klistrad framför SVT-play imo, vem hejjar vi på?

Trevlig lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar