onsdag 11 mars 2015

Back to normal

...eller så normal man kan bli.
Huvudvärken är borta, tröttheten är den normala och inga dåsiga blickar, så skönt!
Ni ska få veta vad som hände, senare idag.

I skrivande stund har jag blivit ett år äldre ochså, 363dagar kvar till 30..tur att det bara är en siffra!
Slå på stort kalas/fest? Är det jag mest tänkt på, alla vänner, släktingar och bara ha trevligt!
Utomlands? Den grejen har jag aldrig förstått.
Vanligt kalas? Är jämnsiffra nåt speciellt mer än på papper?

Hörrni, vilka dagar med väder vi har/haft, wow! Är våren verkligen på gång, eller kommer det ett bakslag?
Massa plusgrader, det börjar torka upp man vill bara fixa i trädgården, plantera blommor, städa upp, möbler fram utemöblerna.
Någon som gjort nåt vår-tecken?
Jag har bara krattat tomten..än så länge!

Nu ska jag börja knåpa ihop min lian-historia..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar