lördag 26 april 2014

Två aktiviteter på en dag..

+ stallet, det är ett taight schema och varje minut räknas!

Gjorde stallet på morgonen, vad mycket bättre man rider när man inte gjort av med all energi under dagen. Red program delar ur två program, det är visst tävling på torsdag..jag och PRO-dressyren, kul att alla startar denna gång!

Sen var det dags för dop och därifrån fick vi skynda oss hem och direkt iväg till nästa kalas hos grannen, innan alla hade druckit en öl för mycket tagga jag hem.
Sen jag själv sluta dricka har jag förstått alla som varit nyktra i fulla sällskap och med det menar jag inte att man måste dricka för att ha roligt med dom men det går till en viss gräns!
Nu ligger jag hemma i soffan, alone med hundarna..njuter av både ensamheten och tystnaden ett tag!

Bara för att man får sova imo, vaknar man?
Inga planer för morgon dagen, det pratas om preimär glass i waxholm, vi får se..jag ska ta dagen som den kommer!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar