måndag 14 april 2014

Gårdagens start-Med film

tänk er att köra en bil med handbromsen i?

Lägg på 650kg som du med dina ben ska få och gå framåt, låter det krånligt?
Det är det!

Jag märkte redan på framridningen, tom dagen innan att handbromsen var i men tyckte att jag fick igenom hälften av vad jag önskade både hemma och på framridningen men inne på banan då var det som om den hade hakat upp sig i låst läge.
Den där överflödiga energin jag prata om för nån vecka sedan, ja den är som bortblåst nu.

Inne på banan vart han spänd,  "okontaktabar" jag blir frustrerad och igår vart jag tom arg, juh längre in i programet jag kom desto argare vart jag att han inte skärpte till sig, jämnfört med andra gånger som det hänt så försökte jag säga till denna gång, resultatet för mig i detta läge blir, häst med öppen form och springig.

Hade det inte varit för att jag starta för laget, hade jag utgått, vår sista ryttare kom aldrig till start och mitt resultat är inget att räkna med, 57%..så kan det gå, vi kommer igen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar