onsdag 16 april 2014

No time, no see

det har snurrat igång rejält här på jobbet, tiden springer iväg, härligt!
Jag gillar när det är & göra hela tiden, folk har börjat pulla i sina trädgårdar, påsklov, alla passar på.
Redan onsdag, träningsdag och snart helg, imorgon kör vi halvdag.

Ska försöka hinna pynta lite ris, idag kanse?  Annars får jag nog ett par minuter över imorgon till det, mellan stallet och hundkursen.
Fira påsk? Nån speciell tradition?
Vi brukar försöka styra upp nån form av påsklunch men i år är intresset svalt, vi åker en sväng till Åland på söndag istället och käkar buffe, om vi inte får nåt ryck i sista sekund, vilket inte är helt ovanligt heller!
Jag bor juh väldigt mycket på landet"skyddat" så tyvärr kommer det inga påsk-kärringar till mig, vilket jag faktiskt tycker är lite trist, jag gillar dom små gulliga ungarna med röda kinder och fräknar!

Eftersom jag vart själv till middagen, syrran hade present till mig, lyckades jag tigga till mig middag där med, borta igår med;)..mat-insperationen är verkligen låg just nu hemma.
Jag vet vad det ligger i "påsk ägget", wooow..säger bara BLING-it baby! Ni får se senare..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar