onsdag 30 april 2014

Dags att fira!

både kort-dag(13) och valborg.
Firar ni? Maj brasa?
Hoppas alla är omtänksamma och tänker på djuren som kan ha byggt sig ett boende i högarna av ris, ta ansvar!


Jag är stressad redan nu, först beta av ett par timmar i stallet innan jag kan åka hem på en väntande middag med gäster, koppla av och fira in valborg.
Kl 17 har jag order om att va hemma, kommer jag lyckas? Kan juh räkna på ett finger, hur ofta jag är i tid;)
Rida/putsa/bada häst/packa, imo är det dags för tävling igen, vi åker hela "gänget", kul!

Ikväll blir en sväng till ett sportfält med tivoli, jajamen kvällen innehåller småttingar= Lugn kväll;) Inte för att det är så mycket liv i luckan hos mig längre..skönt!
Sen jag själv vart "nykterist" har jag märkt, att jag ogillar fulla människor, varför utsätter man sig för det? Är det värt det? Varje gång kom man fram till samma svar, Nej..och varje helg gjorde man samma sak och frågade sig samma fråga, är det värt det? Och alltid samma svar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar