torsdag 17 april 2014

BLING-IT

i början på veckan hitta jag den perfekta produkten just för mig.
Och min syster var inte sen med att beställa den till mig tydligen, tackar!
Glöma dyra schabrak, benlindor, benskydd what ever, nu kan jag göra som själv!

                                                         Vad kan detta vara?


Alla som känner mig vet att jag är svag för plagg, utrustning med bling-bling effekten, till en lagom nivå;)
Oftast är prislappen så hög att jag väljer att inte köpa dom men nu kan det bli ändring på det, leta fram sina schabrak som man börjar se "hängiga" ut och ge dem en helt ny look med hjälp av bling-bling stenar i varlfri kulör, färglatt eller enfärgat.
Nu måste jag bara köpa stenar så är det bara och börja pimpa, bling-kvällar kommer det bli många av!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar