lördag 12 maj 2012

Kommer jag va i tid?

har lagt fram alla kläder som ska med, nu är det bara
smycken
skor
nagellack
jackor
som ska väljas ut till 3dagars olika utställnings outfits!

Och alla tillbehör till hunden, det får bli imo
trimväska
papper
schampo, balsam
handdukar
overoll

Varför lyckas jag alltid boka in varenda liten lediga minut på hela helgen?
Dock lätta en STOR sten, när dom 2st hundar som ska iväg på kollo va badade i torsdag när jag kom hem men likt förbannat så finns det ingen tid över? Och då skulle jag haft tid med 2st hundbad ochså, helst 3st á 2timmar var..
Tror jag kommit en bit på vägen iallafall, 3:e hunden badad som ska med t Österrike(badas om på fredag)
Imo ringer klockan igen, jorå den ringde även imorse..träning klockan 11 stod på schemat med en häst lite på tåna så var det ett väldigt bra pass, repition LA:3 som ska ridas 6juni i sollentuna får inte så många träningsdagar iochmed att jag åker bort nästa vecka men..övar på, prestera bra på kort tid!;)
Imo ska jag leverera chokladrutor o morotskaka till klubben arrangerande tävling på Valla-torp, blir kvar en stund och kikar sedan hem och fortsätta packa för att bege mig till stallet, jag är hästfri imo! Kan man börja undra? Ja, jag med ibland..får man inte tävla själv så får man hänga på tävlig, hjälper en stallkamrat som ska till Wallstanäs, tror det blir minst lika trevligt!
Sådär, kanse dax och sova nu då..så har ännu en dag gått på denna helg..snart jobb, en dag och sen ledig, 1vecka på hotell om jag ser fram emot det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar