torsdag 10 maj 2012

97mil enkel resa...Rättning, 197mil

på tisdag 04:00 sätter jag mig i bilen för att påbörja färden..
Om jag inte är på hästtävling? Vart är jag då..en gissning!

Jo, på hundutställning och precis som förra resan t Paris så åker vi bil..för mig låter det inte helt sjukt! Men förstår om det låter som idioti, typ som att jag inte förstår mig på dom som betalar för att flyga till solen? Konstigare än så är det inte..

Vart ska jag då?
Salzburg, Österrike

Och till min fråga, nåt speciellt just för Österrike? Sevärdhet? Mat? Dryck? Köpa?

Kommer göra ett försöka att blogga via mobilen, men när vi reste t Paris kolla jag upp internet möjligheter och det fanns inget för privat personer det var internet cafén i respektive stad som gällde..

1 kommentar:

  1. Två gånger har jag varit i Salzburg, vacker och fiiiint, hoppas jag slipper åka tillbaka. Tyvärr har jag inget att rekommendera. Shopping, mat och dryck är ganska dyrt där

    SvaraRadera