onsdag 9 maj 2012

Förkyld i värmen?

trodde inte man kunde bli förkyld på "sommaren", men tror jag lyckas?!
Asså vad händer(?), jag som aldrig annars är sjuk..nu händer det stup i kvarten och så fort halsen är bar så rosslar det till och jag låter mer som en karl och småharklar hela tiden! Men, hur mkt snor kan man ha egentligen?
I övrigt är jag "frisk" så frisk jag kan bli iallafall..
Inväntar mitt sällskap under dagen, undrar om hon kommer idag? Kaffe-rep kombo jobb= Perfekt!
Hemma liggs det på soffan med hink varvat toa, hålllllllll avstånd och hoppas bara det var nåt tillfälligt avbrott i kroppen...

1 kommentar:

  1. åhå......
    Håll dig på avstånd!! Handsprit, munskydd, regnrock och stövlar!! Stackars sate.....magsjuka, det värsta som finns....
    Tomas hade pratat med Håkan, han lät ynklig....

    SvaraRadera