tisdag 21 februari 2012

Mitt världsproblem?!

Hur svårt ska det va och lägga tillbaka sina saker på sin plats?
I synerhet när man plockat upp den från ordinare ställe och sedan..helt plötsligt inte vet vart den ska vara???
Disskutionen va lång, väldigt frustrerande och ja, ibland på sandlåde nivå..jag kanse ska börja lägga strumpor i tröjlådan? För efter x antal år, vet jag inte vart dom ska va..
Mmm, frustrationen är hög!
Tror personen i andre ändan tyckte jag va lite löglig som fick hysteriskt utbrott på detta och halvvägs på väg ut ur huset..men, jag är inte din morsa!
Och ja, jag har sagt till..flera gånger, men när jag efter x antal gånger som jag inte ens kan räkna på en hand, då tröttnar jag!
Ursäkten va, det är så mkt skit i skåpen..har det med saken och göra? Det får plats, fick juh plats innan du tog ut, skålen, kakformen, brödrosten!
Eller när jag efter 3veckor återigen ber om att får bort den där j*vla tv från byrån så man kan försöka snicka ihop den hel igen så klädproblemet blir löst!
Tar jag detta på för stort allvar? Eller ska jag fortsätta plocka sakerna jag hittar fel, till rätt ställe..igen?
Alla har vi nåt vi strös oss extra mkt på, detta är mitt!
Vad är ditt? Någon som har samma "störning" som mig?!

Ska fan foto mina köksskåp, så ska vi ha en liten gissnings tävling här på bloggen..vilket pryl, hör till vilket skåp!
Kan det va nåt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar