tisdag 28 februari 2012

Hysterin är igång..

18:00 alla tokiga hästmänniskor glömmer inte den tiden!
Och eftersom alllla tävlingar öppnar då och alllla ska anmäla sig gör att TDB blir annings låååångsamt..psst, inte bra heller o skriva fel lösenord, 2gg dessutom..tar typ ½minut extra och det är värdefull tid, and guess what happend?!
Jo, jag hamna på reserv, jag som varit så skrytsam med att alltid komma med på alla..gahh, arg!
Låg väl nånstanns runt 10-12 reserv plats, vågar man hoppas att man kommer med?!

Klicka mig in på Upplands län, då Lurbo är med i planeringen och undra om dom aldrig skulle öppna?
Men se på tusan, helt plötsligt stod det ANMÄL och fort som tusan tröck jag där, chatjing, med! Undrar hur länge det stått öppen..kanse öppna igår 18, och det sjuka..det är bara jag och min tränare som är anmälda dit..än så länge! 1dygn efter öppningsdax..Uppland levererar!

Så på lördag är det dax igen, 18:00 SKA jag va väl förbered, Södertälje öppnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar