söndag 19 februari 2012

Helgen lider mot sitt slut..

och jag sitter med tider över, vad hände??!
Varit en lugn helg med lagom mycket, lördagen bestod av stall, hundbad och melodifestivalen..men asså, går det bara utför där?
Herremingud, vad jag har svårt och släppa att Ranelid..någon som tyckte han va bra?! Blir fööörbannad bara jag tänker på det!!
Nog om det och åter över till hästar..sönd morgon, en påminare om vad som väntar mig när jag suttit med mina A4 papper och försökt trokla ihop hästtävlingar med hundutställningar..och då har jag sett fram emot det(!), frågan är om jag gjorde det imorse?
Skämt o sido, iväg t Rimbo där Gustav Svalling stod för kommentarerna och det var lika nyttig och stå brevid och lyssna som det säkret är och rida..kände direkt att, tur jag inte fick nån plats..hade väl åkt därifrån gråtandes?! Om jag säger såhär..det är STOR skillnad att se folk rida på "högre nivå" med domare för det än dom LB/LA ridningarna jag åker på;)
Helgens sista "to do" är ochså hästrelaterat doch utan häst..årsmöte med min klubb, ska bli intressant!
Tjing tjo..see you!
Slänger in en bild på min beauty, fin va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar