måndag 13 februari 2012

I´m alive!

jag vill skriva, jag har saker att skriva om..men så sköljer nån "jag orkar inte just nu" känsla över mig och ryggvärken som inte är från denna värld som har hållt i sig i snart över 1vecka gör sig ständigt påmind och humöret är inte på topp, gaaahhh!
Nu är den sådär olidlig..som att jag verkligen, verkligen behöver gå till ryggdoktorn..men icke, det får väntas med, först den 25:e får det bli, hate!
Summa av sumaran, det finns det som har det värre och jag tjurar vidare..
Mina helger börjar bli nåt i jämnförelse med killar som inte har nån annan hobby än och dricka bira och kolla på hockymatcher= Gör inget alls..
Skönt eller tråkigt?!
Lite både och faktiskt..förr vart jag stressad över att ha en heldag oplanerad, för det har liksom aldrig hänt i mitt liv, ja dom senaste åren iallafall, det har varit full upp hela tiden!
Kanse en bidragande orsak att jag själv försöker tagga ner på mitt tempo, mitt "jag måste göra alla saker på en dag"..men det är rätt skönt vilket som!
Söndagen bestod av en härlig dag på isen, med skridskor, skoter och fyrhjulingar, korvgrillning och en massa hundar lösspringade fulla av glädje, det är så himla härligt och se..och vad trött dom blir sen, sover som klubbade sälar! Jag med för den delen..
See you..later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar