tisdag 17 juni 2014

Tiden som försvann..

nyss hade jag gott om tid och helt plötsligt står jag här, en helg kvar, nästa helg är det dags!
Allting är inte helt klart än därför har jag nog inte tänkt så mycket på det för jag har/haft annat som måste bli klart och det måste verkligen bli klart till helgen.

Ett klädesplagg kvar
En lånad sak

Annars är läget under kontroll, som ni vet är jag expert på att planera tiden och det som ska göras så jag känner mig inte orolig, tills jag helt plötsligt får för mig att bygga mitt egna vånings kakfat, undra om jag hinner?

God morgon tisdag, hur mås det?
Trött, tröttare, tröttast..det blir sena kvällar i stallet nuförtiden, idag ska jag göra ett försöka till att vara snabb i stallet, komma hem i tid, laga middag och med lite tur zippa lite på tv:n, lägga mig i tid?

Senare ska ni få veta mer om "Min dag som häst"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar