torsdag 12 juni 2014

Hallå torsdag..

Läget då?
Jag är super trött som vanligt, sena kvällar tidiga morrnar är det fortfarande som hägrar det går inte att sova, irri! Jag är inte trött på kvällarna, vill bara sitta på altanen och njuta..kroppen har redan kommit in i semester-feeling! 4veckor kvar..sen blir det västkusten för hela slanten!

Facebook uppdateringar börjar bestå av, SOMMARLOV, STUDENTEN...lyx! Jag vill ochså..flera veckor ledigt, göra vad man vill, precis när man vill!
Vad brukade man göra på sommarlovet? Evigheter sen!
Studenten tog jag aldrig, plugga..det är inte min grej, bara att ta körkortet var tillräckligt jobbigt;)
I dagens läge känns det som om arbetserfarenhet går före, men hur ska man kunna få det om inget företag vill anställa "färskingar"?
Jag föstår mig inte på dagens samhälle!

Funderar över hur jag ska erästta ridningen under en tid framöver. gym kort? simma? fråga nån i stallet, för lån av häst?
Kommer inte dra igång nåt projekt inom dom närmsta 2veckorna iallafall, jag måste få klart allt med operation av häst(ja det kommer bli av) och "the big day" avklarad!
Skulle hört av veterinär igår ang operations tid, hoppas dom ringer idag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar