måndag 2 juni 2014

Längsta natten ever..

att försöka sova när man inte ens är trött och på det, nån som snarkar.
Med en irritation från hell pga flera anledningar, funderingar kring allt o inget och veckan med klinik besök har kommit, nervöst.

Vred och vände mig, funderade ett tag på att kliva upp igen och hi´t på nåt, funderade på hur mkt klockan var tusen gånger, räknade timmar jag fick sova, funderade på sovmorgon?
Aldrig haft så svårt och sova nån gång tror jag?!

Men nu är det ny dag, nya möjligheter och undrar hur mycket tjat jag ska få höra?
Vad lider folk av?
Jag ser inte det roliga längre!

Skönt att man fått mycket gjort denna långhelg, både nöje och nytta. Två-dagars shopping, målat det mesta börjar ordna upp sig inför "the big day", jag som planerar in i minsta detalj, läget är under sten-kontroll.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar