onsdag 4 juni 2014

Sista dagen

denna vecka med arbete, imorgon börjar 4-dagars sovmorgon, underbart!
Och långhelg...igen, kan man få nog av det? Tror inte det!

Idag står "uppfräschning" av häst på schemat inför klinik besöket imorgon, 11 ska jag va där..håll tummarna!
Man får juh inte bättre självförtroende av att jag sitter och läser skadehistorier på häst som är diffusa med olyckligt utgångs läge, tänk om jag kommer hem utan häst?
Jag förbereder mig alltid på det värsta, för att det posetiva beskedet ska förstärkas!

Alla skriker/skriver om sina skattepengar kors o tvärs, alla förutom jag! Har du fått? Jag har på senare tid haft jätte mycket strul med penga-relationer, ingen rätt bonus, inte den nya lönen och nu inga skattepengar. Jo dom kommer väl, spelar roll när..rakt in på spar kontot åker dom ändå!
Eller ska jag unna mig nåt litet? Tänker mig att jag ska köpa friskhets-present till hästen sen?! Outfiten jag länge funderat på men aldrig köpt, den får det bli!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar