tisdag 7 augusti 2012

Trött, ont i magen, illamående, kan inte äta..

Typisk tjockis mage symptom men ni kan va lugna..
Linda är bara stressad, som typ alltid..
Så fort nåt går emot mig, minsta lilla så är gråten inte långt ifrån..som igår..som i förrgår, jag orkar inte! Ska livet gå ut på att hinna med så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt och bara göra andra nöjda?!
Det är inte bara utsidan som ser så ut även i huvudet är det jämt stressig, måste komma ihåg det, köpa det måste jag komma ihåg, hinna hem till det(tvätt, disk, pyssel osv osv)
I tre dagar ska jag nu ha köpt salt till min häst, tror ni jag har kommit ihåg det? Hunnit det? Nej..
I 2mån ska jag ha fixat nya snören till mina ridstövlar, tror ni jag hunnit det, kommit ihåg? Nej
Ja tydligen ska mitt liv va såhär, för mitt liv ser alltid ut såhär! Alltid är det nåt..alltid finns det nåt o göra!

1 kommentar:

  1. Kom ihåg lappar är en bra ide :-) då kommer du inte glömma :-)

    SvaraRadera