lördag 11 augusti 2012

Hur trevligt som helst!

Den största tävlingen jag varit på, och tror även den trevligaste, rolig med! Goodirbag till alla, hur trevligt som helst! Och dessutom inte fyllda med skit som företag sparat på så länge nu så dom kan gå t bättre behövande, finns nåt än och få sånt?
Starta på Veda i fredags, Vallentuna RK och eftersom det nu var ett tag sedan vi va ute så var dagens mål, lugn häst och helst avspänd häst!
Genast börja trixa om hur jag skulle komma förbi ena hörnan då det på parallela banan gick MSV:A1 med transporter som domar"torn" och det är ingen bra erfarenhet, mkt och titta på men oj, så bra han skötte sig! Va knappt han titta på nåt..han kändes trött resan på torsdagens joggingpass och tyvärr höll det i sig, bytte sporrar denna gång, varför vet jag väl egentligen inte?! Skulle bara prova nåt annat, får nog återgå t dom lite "vassare"..men jag lyckades behålla min samma fina ridning som jag nu fått hemma, annings lite spänd, men det hör väl till? Tyvärr gick han inte fram han lika fint, bättre lycka nästa gång!
60%, själv var nöjd vid att han bara skötte sig perfekt såhär första gången på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar