söndag 12 augusti 2012

Söndagsmys hos bästa killen!

Först raklettmat, favorit..lök med ost, någon som håller?
Sen prova vi 3-års presenten chokladfontän med frukt, favorit där banan doppad i choklad!
Annars spendera jag söndagkvällen i hans hemma byggda koja under sängen på parkettgolvet, plastmat en kudde för huvudet fick jag iallafall så det var snällt! Kanse nån som hade det lite bekvämare? Hugo verka nöjd med min lekinsats iallafall, huvudsaken!
Det börja som barnvakt imorse 09 och sluta med "häng med hugo" hela dagen, gissa vem som sover bäst inatt?
"nära döden" upplevelse när det första Robbie gör är att stoppa in en stor kant av mackan i munnen och börjar hulka, får panik då Hugo va expert som liten att sätta i halsen, känner mig maktlös! Även fast jag vet vad som ska göras ifall det måstes..men ändå!
Nä nu säger jag godnatt för mig, veckan kvar, sen drar jag till värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar