onsdag 24 juni 2015

Omplanerad tisdag- delux

egentligen har jag varenda minut planerad dessa dagar, men igår vart jag uppringde med förfrågan, sällis till Ikea?
Så efter jobbet vart det en sväng till Ikea..snabbaste nånsin tror jag? Om man räknar bort mattiden..
Behövde lite inredning till en garderob, annars hade två stycken garderober fortfarande stått utspridda i olika rum i hemmet, instuvade där dom fått plats..snart, snart är dom på sin rätta plats!

Sjukt stolt över min tidsplanering, att befinna mig i stallet kl 19..och det gjorde dag! Dock föll humöret rätt snabbt, när ridhuset var stängt/bokat och ingen info om det nånståns. Behöver jag säga att irritationen va hög?
Vädret var ingen höjdare heller, att ge mig ut i full utrustning i lätt duggregn(som senare övergick i regn) och sedan behöva smörja allt, nä..det kändes inget vidare lockande.

Jag såg min chans, antingen vila helt och jag åker hem och packar?
Eller åtminstonde ta en promenad?
Som ni såg igår, vart det sistnämda..rida eller promenera i regn, what the diffrent?!;)
Jag behövde åtminstonde inte smörja:)

See you..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar