tisdag 30 juni 2015

Dagen före,

tävlingsdagen!
Jag är taggad, sådär lagom, försöker att inte glömma bort det framgångsrika konceptet från förra tävlingen, inte gripas av panik och stress.

Igår kikade tränaren lite på mig, allt sitter om jag bara ser till att rida skiten ur mig själv, haha!
Genomsvettig häst efter ridning= spolning = tvättad, håller tummarna för uppbehålls väder och hoppas han inte rullar sig ute.

Jag hade "free time" i stallet igår, vilket betyder att jag inte behövde skynda hem till hundar. Istället satsade jag på att komma hem till tvätten, röja av, fixa med dom två garderober som står utspridda i kåken men det hans inte med, helt plötsligt hade tiden rusat iväg och jag han med hälften av det jag tänkt. Idag är en ny dag.

See you..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar