tisdag 23 juni 2015

Ny vecka, nya tag..

inga mer "lång-ledigheter" fram till semester nu, med början vecka 30.
Undantag denna vecka, jobbar fram till torsdag, sticker på massage, stallet och sedan hoppar in i bilen mot Söderköping som kommer vara vårt uppbeåll under helgen.
Dop väntar under lördagen i Kalmar så vi passar på att slå två-flugor-i-en-smäll!

Har ni överlevt långhelg och midsommar? Eller har det varit stressigt?
Det känns lite som Julafton, stress, stress, stress. Vi hade knytis, vilket iochförsig är thanks god för hade jag bjudit in till Fest hade inte all mat hunnits med.
Men jag har överlevt, det jobbig när jag själv beslutade att inte bruka alkohol är att jag känner mig obekväm i vuxnas, fulla sällskap.
Är det en högtid med "chans" att supa till? Kan man inte ha trevligt utan att bli berusad?

Självklart såg både dessa meningar som "självklara" i yngre dag,
Midsommar= Fylla
Och, nej man kan inte ha kul nykter på en midsommar!
Svaret på båda nu är: Jo, det kan man!

Nog pratat om det, dagen bjuder på ridning och bakning.
Vad ska ni hitta på?

See you..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar