onsdag 28 augusti 2013

Hundarna får utrymme

det har juh blivit rätt så mycket häst på senaste tiden och det är juh inte så konstigt!
Detta år har jag lagt ner mestdels av tiden på hästeriet, jag försöker att varva lite från år till år, häst-hund, hund-häst och jag tycker att jag får ihop det bra.
Nästa år är min plan att börja ta ut Muffins igen, då blir han 3år och med tur så kanse vi kan få sista certet och han blir Champion men han behöver mer massa på kroppen(surrörs formation just nu) och lite längre hårlängd önskas men det är svårt med tanke på att mina hundar är just hundar, håret slits i skog och mark.

För det otränade ögat kanse detta bara ser ut som en hårboll

Men om vi ställer upp och jämnför,vilka är vi? 
Muffins har lite långa pinnar ochså;)


När vi är ute på rasterna så går vi först i skogen och sen ska det svalkas i "sjön", allra bäst är när vi får springa i leksanden efteråt med men där brukar alltid mattes röst bli sådär skarp,nej att vi inte får!


Vi skulle likna nåt sånt här då, om vi fick ha roligt i sanden med..hmm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar