fredag 30 augusti 2013

Fredag på torsdag..

hela gårrdagen fick jag till fredag, gud så skönt med helg, varför vet jag inte..kanse för att allt vart framförskjutet?

Egentligen spelar det inte så stor roll just nu, imorgon ringer klockan 07, jag ska på hundutställning men dock bara som åskådare, hjälpa till i entren och kolla vaccinationsintyg.
Ska försöka baka ihop lite vinster till lotteriet, tips på lätt, snabb bakat som alltid funkar?
Det ska iallafall bli roligt och träffa massa hundfolk, länge sen jag va på en utställning nu!

I övrigt är helgen fullbokad upp över öronen, varför måste allt hamna på samma helg?
Imorgon utställning, på kvällen gårdsfest,på söndag upp igen för träning och sedan födelsedagskalas!
Gissa vad?
Nästa helg har jag inget bokat!

Så, kanse någon annan som får det lite lugnare?!
Jag kan nog garantera att jag kommer få en bra helg iallafall, trots allt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar