torsdag 27 augusti 2009

Torsdagen lider..

mot sitt slut..med 2tim kvar till stängning och sedan bär det av till Söderköping där Cotte träffen kommer gå av stalpen på lördag med massa Cotte folk och en hel drös med små/stora vita tussar som kommer leka runt på en stor äng, så härligt och se! Alla brukar oftast gå ihop..förra året hände inga olyckor och hoppas inte på det i år heller!
Innan lördagen så är schemat speckat med div andra sysslor..fredag kl 10:00 ska jag infinna mig i Norrköping för att göra om mina naglar och kl 14:00 står husvisning på schemat, mkt intressant! Efter allt tänkte jag unna mig själv en shopping tur..såg i senaste ridsport att det finns en hästbutik(kom inte ihåg va den hette) i Norrköping som har 40-80% rea på hela Kyka K´s sortiment, helt klart värt en tripp dit(kan juh inte spara alla pengar)!=p
Min personliga gulliga stall slav Sandra(m stort S) är guld värd, skulle jag göra utan dig..man kan alltid fråga henne och allt från ridning till sårskador och alltid få ett (oftast) vettigt svar vad man ska göra osv..hon pysslar och fixar med precis allt, TACK, tack ,tack, tack!!!!!
Ibland känns det dock som om hon inte får lika mkt tillbaka..hmm, hur löser vi det..?!=)
Kom med förslag...!
See you..

2 kommentarer:

  1. Hörru! tänk inte på det...
    Hoppas ni får/fått en trevlig helg?!?!

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack, än en gång!
    Du borde få guldmedalj för din kämpar glöd med precis allt!=)

    SvaraRadera