onsdag 19 augusti 2009

Har förstått vad..

innebörden av att "prova nått nytt" börjar innebära..Sandra, jag förstår dig!=P
Har börjat funderar på att köpa sig nåt eget hus en längre tid..har då börjat utöka våra vyer en anning..Alltså, stockholm..finns det några fördelar, det som man har kommit fram till är när man kollar runt på lite andra orter är hur fruktansvärt DYRT det är i Sthlm med precis allt!
Funderar och gå en en husvisning, dock på "hemlig" ort än så länge..men vi får se vad som händer!
Annars rullar allt på i vanlig ordning..försöker komma igång ordentligen med hästen nu så man kan börja satsa på tävling igen..dock går det en anning trögt då hundutställningar sätter stopp varje helg..har/och är väldigt körigt schema nu med både häst och hund men försöker så gott jag kan att kombinera det..tyvärr blir juh då min "stallvärdina" nertjatad av mig då jag behöver hjälp titt som tätt, Sandra..gör nåt du oxå, så jag får hjälpa dig!=p
See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar