måndag 31 augusti 2009

Spela korten rätt..

Så kanse alla kort kan läggas på bordet..?!?
Det är så förbannat mkt tjafs om ärlighet, stå upp för va du tycker, gör si gör så..kan man inte avgöra vad man själv ska göra/förlåta/leva kvar i skiten/el vad det nu kan vara, måste alla andra säger till dig va du ska göra???
Alla försöker vi vara så ärliga som möjligt, men när det kommer till egen vinnings skulle så händer nåt på vägen, då kan man helt plötsligt vara hur gullig som helst..och ja, jag förstå att det inte va så du mena, men det lät så..elgafflarna är 2000g varma i din lilla djälvel som finns inom dig..där, just där..händer nåt..varför säger man inte som det är, ska man behöva förklara hur man känner en gång till, fast i en liten lenare form för att göra alla nöjda och säga det dom vill höra!!?!?
Jag har gjort mina tabbar i livet..vissa har jag förlåtit vissa har jag gått vidare med utan dom..frågan är om man gjort rätt..?!?
Ibland känner man sig bara så jäkla dum..att man gå på samma sak flera gg om, hur funkar människan egentligen..?!? Finns det nåt svar på det..?!?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar