fredag 28 augusti 2009

Naglar, husvisning, shopping

fredags aktiviterter varierar i olika "måsten" och "vilje" saker..
Först ut kl 10:00 var och fixa irodning naglarna och denna gång skulle dom göras om helt så det tog längre tid än va det brukar..men det var det helt klart värst..färgen lila fick äran att pryda mina naglar denna gång!
Sedan bar det av i full fart mot K**** hästsport butik där det var rea på hela sortimentet av Kyra`s kollektion..när jag i full fart rusa mot kläderna å genast börja kika runt se tänkte jag..vart är alla rea kläder..nä, min besvikelse va nåd! Var mest ute efter tröjor, men det fanns ca, aaa knappt nånting i överdel att välja på..så dagens inköp sluta med: 1 par ridbyxor, 1 tröja, 1par strumpor, och ett par super fina handskar till en nätt summa av 1300kr..kan inte va annat än ett klipp, då ridbyxorna ord pris kosta egentligen 1700kr, el?!?
Dagens "måsten" va inte riktig klara där..husvisning stod på tur..super fint, mysigt, charmit och allt som hör till när man "kan tänkas köpa det"..MEN, det finns juh alltid men med i allt, mitt absoluta krav är att det ska finnas el kan göras en vanlig toalett..och den möjligheten va inte aktuell just nu på det huset, då marken även arrenderades av förening, en liten föreningsby m fritidshus..se man vet aldrig hur det slutar då..jaja, bara och vänta på DET DÄR STÄLLET!!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar